lørdag 30. januar 2010

konkuransen avsluttes .

heisann :*
nå avsluttes konkuransen , ser ikke ut som det er flere som vil melde seg på :) men det er nokk , nesten 30 stykker. Har ikke kamera her , så jeg får ikke trekt nå. Så når jeg kommer hjem i fra hytta , trekker jeg vinneren .Siden kameraet mitt er ødelagt , så blir det nok bare kanskje video !iselin jenta mi ! tenk at jeg har deg , en så god venn som deg , må man lete lenge etter. Jeg er blitt så glad i deg , noe som jeg egentlig alltid har vært. Men nå som kontakten vår har kommet ''opp'' igjen , er du faktisk en av di aller aller beste ! Alle di søte minnene vi har fra vi var bittesmå , de er så koselige å sitte å tenke på , for di får meg alltid i godt humør , eller kanskje ikke den gangen du kasta ei jernkule i hode mitt. Men uansett ! Du får meg i godt humør . En dag uten deg er som et liv uten mennesker. Du er ei jente man kan stole 110% på , og en som alltid er i godt humør , og smiler og ler hele tia. Og jeg vet hva et ekte vennskap er , og det er bare pga deg . Jeg er så uendelig gla for at jeg har deg !Og det er bare noen mennesker som gjør verden spesiell , og jeg tror du må være en av dem . Jeg er veldig veldig gla i deg , og det må du alltid huske . ilu bestejentami <3

1 kommentar: