fredag 12. februar 2010

> er ikke så flink ...

hæi :D
jeg vet , jeg er ikke den aller flinkeste til og blogge. Begynner å bli bittelitt lei av det. Men jeg skal ikke slutte , kanskje bare ta en pause , eller bare skive når jeg har tid ? joda , uansett , så skal jeg skrive litt om hva jeg skal i helga. Åsså skal jeg snart ha en spørsmålsrunde eller en konkuranse.Dere bestemmer egentlig ! Men jaja , i dag skal jeg bare chille !Trodde det skulle bli trening (fotball) , men neida , trenerne sa ikke i fra at det ikke ble. Og jeg trenger virkelig å trene! Blir nok sikkert å se en film eller noe senere, så skal jeg sove! Skal legge med tidlig. Så skal jeg dra på focus i morgen ( en ungdomsklubb ,for di som ikke viste det ) , skal være dær sammen med elizabeth og sara ! di er så utrolig bra<3 Å på søndag , bli det chilling , kanskje litt lekser ? joda. Vet at det ikke er en spennende helg , jaja :)




men trenger hjelp da !
konkuranse eller spørsmålsrunde ? !

2 kommentarer: