mandag 22. februar 2010

utfordret



Jeg har blitt utfordret på nytt av > http://www.kristinadeline.blogg.no/ < har nettopp gjort det samme , men jeg tar den bare på nytt :)

sånn funker det: 1. Gå inn på mine bilder/mapper.
2. Velg den 4. mappen.
3. Finn det 4. bildet.
4. Sett inn bilde på bloggen, og skriv litt om det.
5. Utfordre 4 nye, link og gi beskjed til dem.


i dette bildet ligger det tusener av minner ! vi har hatt så mange opplevelser sammen ,og vi har gjort det meste ! disco duck , treningene , barnepassing, overnattinger ,ute om natten , tullesminking ,jentesnakk xD , synging , prøvd å snakka med erika igjennom veggen , wazzzzza knekkebrød ,baking, bollesalg på coop , ja det er mange. Jeg klarer bare ikke ramse opp alle, for det er ganske mange. Med tanken på at vi var så gode venner som små , den gjør meg glad , og for en stund siden var vi bestevenner . Hvor er det blitt av det ?:'( Jeg savner deg som bare det ! Jeg skulle ønske at alt var som før , for du betyr verden for meg . DU ANER IKKE <3 . Krangler har vi også hatt ,å jeg synes det har ødelagt alt sammen mellom oss. Jeg vil ha det tilbake , uansett om du vil eller ikke. Men jeg savner deg så alt for mye ! Jeg er glad i deg snuppa (L)

jeg utfordrer :
www.tonjeharaldsvik.blogg.no
www.celinaps.blogg.no
www.tullmusa.blogg.no
www.bettinapusa.blogg.no

1 kommentar:

  1. aw, æ har tåra i øyan :')
    æ savne dæ kjempe masse ! Vi må fikse alt igjen :D

    SvarSlett