onsdag 31. mars 2010

påske

Endelig er det påske ! Har gleda meg lenge til å kjøre snøscooter, gå på skitur, AKE!,
være med familien, ''leke'' i snøen (bygge snøhule) osv.
I dag har jeg vært ute hele tia, er så koselig å være på hytta, dra på skitur.
Å spise appelsin, drikke kakao, spise kvikklunsj å bare være ute å ha det gøy.
Jeg gikk kjempe langt på ski, tror sist gang jeg gikk på ski, var for et år siden .jaja , koselig var
det uansett. Også er påskemorgen begynt. Ser ikke på det, men synes det høres så koselig ut.
Har egentlig ingenting å si, kommer nok noen bilder i ''bilder'' oppe under headern min, er en link, bare trykk! Ligger også noe gammel musikk også :)
meg og ailen for en gangske god stund siden ! jeg blir serriøst aldri lei av dette bildet , hahaha!
Sjekk hvor fingeren min er ! jeg er glad i deg 

-carina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar