mandag 29. mars 2010

rock mot rus 2010 !

heihei :)
endelig blogger jeg igjen, blir nok blogging nå framover siden jeg har påskeferie:)
Skal fortelle om rock mot rus som var i helga !
Det er noe av det beste jeg har vært med på ! Joddski, Dead by april, Cyaneed, Turdus Musicus, Jaa9 & Onklp. Alle var serriøst dritbra, blir så lett glad inni meg av å tenke på det ;o
Ble også kjent med masse folk, masse koselige folk.
Dead by april var nok de beste for meg, fikk autografen på crew kortet, å på plakat,
åsså fikk jeg sånn bagasje ting som Jimmie hadde på kofferten hans :) nais ikke sant ? neida

Skal endre litt på designet mitt, kanskje litt mere farger, eller litt mørkere?
Får se hva jeg ender opp med. Jeg har også fått noe nytt oppe under headern min,
der legger jeg ut bilder, musikk , vidoer osv , får se hva jeg skal ha der.
Det er under oppussing så er jo ikke ferdig enda :)





Cyaneed ! ganske bra band. Begynt å høre på dem :*
Dead by april ! Finnes ikke bedre ! <3

-carina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar