fredag 19. mars 2010

treninga, uff !

saaaap ? i dag har jeg vært på trening , verdens verste trening !
Hadde ikke trenere , og ingen var interiserte til og trene. Bare sto og tulla hele tia, og asylmotak folkene bombanderte banen , så vi kunne ikke spille å sånnt på slutten, så treninga gikk rett i dass ,
bortkasta tid på høyt nivå. sorry , men jeg blir sint. Å jeg ble ikke varm en gang , var isekald , det er ille.
Jaja , nå har jeg nettopp vært i dusjen , å jeg følte for at jeg kunne blogge litt ,
siden det er jo en stund siden sist gang , men jeg har jo sakt at jeg blogger når jeg gidder og har tid.
Nå sitter jeg og venter på at storesøstra mi skal komme hjem, er ute til ei vennine ,
så skal vi se på tv og legge oss, skal faktisk opp klokken 7 i morgen for og dra til sortland,
skal være dær til søndag. Kommer flere innlegg senere i kveld , har ikke så mange bilder på dataen,
men kan få lagt et av storesøstra mi :) jeg er veldig glad i deg storesøstra mi


-carina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar