torsdag 1. april 2010

fotokonkuransen


Jeg vant fotokonkuransen til www.onegeek.blogg.no .
Premien var ei vurdering, link , et smykke og en overaskelse.
Vil du lese vurderinga kan du gå inn HER . Jeg synes vurderinga var helt grei, enig med det hun skriver.
Jeg skal sjerpe meg med smileyene, haha synes at jeg viser hvordan humør jeg er i når jeg skriver smileyer.

Tror jeg skal ha en konkuranse jeg også snart, er ikke helt sikker. Spørs jo om folk vil være med på konkuranse. Trenger også noen tips til konkuranser jeg kan ha. Så bare skriv som komentar !
Har hatt konkuranse før, men gikk ikke så bra. Så jeg får prøve på nytt, får se om jeg gidder.


Her er et bilde av jenta som jeg kjenner mest , som jeg har snakket mest med om ting som jeg ikke har nevnt for andre ! Vi var bestevenner for en stund siden, det savner jeg ganske masse. Du er enda en av di som betyr mest for meg, det skal du vite. Jeg er kjempe kjempe glad for at vi enda holder konkuransen !
Super duper gla i deg bestejenta mi (L)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar