tirsdag 16. februar 2010

rockmotrus :)

ROCKMOTRUS !
er ikke å lenge til , jeg gleder meg så ;o nå er det faktisk bare 1 måned , 9 dager , 21 timer :)
Men det er ikke så mange SUPER BRAE band som kommer , eneste jeg synes er bra , er dead by april , jaa9 & onklp , kaille tåra :) skal også jobbe på rmr, tok artistansvarlig på første , men tror ikke jeg har så lyst ;o høres litt sånn vanskelig ut , og jeg er ikke den persjonen som tørr å gå bort til folk med en gang , å si hvor di skal møte opp osv ! å på andrevalg tok jeg buttonsjappa , det vil jeg heller ikke , bare småunger som har valgt det , men som tredje tok jeg catering , å det vil jeg faktisk ! angrer litt på at jeg ikke tok det på første ;o jaja , gleder meg uansett !

kaille tåra - venna uansett ! (L)

dead by april - losing you (L)

jaa9 & onklp - glir forbi (L)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar