tirsdag 16. februar 2010

utfordret

hei :)
jeg er blitt utfordret av www.imstrand.blogg.no !
det går ut på :

1. Velg den 6 mappen.
2. Finn det 6 bildet.
3. Sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det.
4. Inviter 6 stykker og gi beskjed om at de er utfordret



meg og celinabv ! egentlig ganske gammelt bildet , men det er så masse minner i det ! det er en jente som betyr alt for meg ! og vi er bestevenner , å jeg kunne ikke tenkt meg en annen bestevenn ! er så utrolig gla for at jeg har deg, å vi er her for hverandre uansett hva som skjer. Jeg er veldig veldig gla i deg, og dette bildet og du betyr hele verden for meg !

jeg utrfordrer :
www.celinaps.blogg.no
www.kineskyberta.blogg.no
www.tullmusa.blogg.no
www.bettinapusa.blogg.no
www.esofie.blogg.no
www.xcarro.blogg.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar